Perşembe, Haziran 25, 2026
Kayseri Gün Medya
Ana SayfaGündemYRP’liler aşure ikramında bulundu

YRP’liler aşure ikramında bulundu

Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı vesilesiyle aşure günü etkinliği düzenlendi.

Talas İlçe Başkanı Nadir Demir’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa, Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Ali Özcan ile Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin de iştirak etti.

Etkinliğe ilişkin bir açıklamada bulunan Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Ali Özcan; “Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Toplumsal dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure etkinliğinde vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensuplarımız, hemşehrilerimizin Muharrem ayını tebrik ederek birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisinde bulunuldu” ifadelerine yer verdi.  

Başkan Özcan, Yeniden Refah Partisi olarak, milli ve manevi değerlerimizi yaşatmaya, vatandaşlarla gönül köprüleri kurmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi. Haber Merkezi

İLGİLİ BAŞLIKLAR
- Reklam -
Kayseri Gün Medya

Son Eklenenler